• Programul CloudBill nelimitat face parte din ERP-ul de gestiune stocuri și vânzări BOCP
  • Aveți posibilitatea, de a emite facturi clienților dvs, oricând și de oriunde, fie că prestați servicii la sediul clientului, sau la punctele de lucru ale acestora, fie că vindeți produse, din unul sau mai multe puncte de lucru.
  • CloudBill, este o soluție online, și din acest motiv, poate fi accesat, oricând și de oriunde, singurele 2 condiții, sunt să dispuneți de un dispozitiv cu acces la internet (laptop/desktop, smarthphone, tableta) și un browser actual.

Ce are in plus față de facturierul gratuit?

  • Facturi nelimitate
  • Registru de casa
  • Urmarire cheltuieli
  • Scadentar facturi
  • Dispozitii de plata si incasare

Facilitățile soluției CloudBill:

client_managementAgendă contacte – pentru salvarea datelor de facturare ale clienților si precompletarea datelor la facturare.1458149496_kpercentageDiscount personalizat, pt fiecare client în parte, care se aplică automat, in momentul facturării.
1403198701_allianceCont de client – Clienții dvs pot verifica și descărca facturile și chitanțele lor.1403197187_cash_registerConectivitate cu casă de marcat.
alert-elements-glossy-icon_zJQSC2L__L Alerte automate pentru facturi neplătite. Posibilitate de facturare abonamente.
rss-feed_GJ1OcIUO_LPosibillitate de import produse în program, prin feed-uri de produseforward-email-lite-plus-icon_zyrS9p8d_LTrimitere prin email, a facturilor.
1403264274_f-shield_256Conexiuni securizate, prin certificate SSL1403263715_Graphite_Backup_B Backup zilnic fără intervenția dvs

Conectivitate cu magazin online din platforma noastră proprie sau prin platforme gratuite, ex: Prestashop, Magento, Joomla, OpenCart, etc..

BONUS: include modulul GDPR, util firmelor pentru a fi în acord cu reglementările europene privind protecția datelor.

Plăți online acceptate:

Prezentare video:

Soluția noastră, include atât urmărire stocuri cât și alte soluții de management.

CloudBill 100CloudBillCloudGest
Utilizatori1
2€/utilizator adițional/lună
5
2€/utilizator adițional/lună
Puncte de lucru1
1€/punct adițional/lună
1
5€/punct adițional/lună
1
10€/punct adițional/lună
Limită produse2000 produse
0.5€/1000 produse/lună
Facturare / Vânzări
Registru de casa
Plata cu cardul
Import lista produse
Recepții marfă
eMag marketplace RO/GB/HU/PL
Preluare comenzi, sincronizare preturi, stocuri, preluare produse, publicare produse.
10 €/lună10 €/lună10 €/lună
CEL Marketplace10 €/lună10 €/lună10 €/lună
Carrefour Marketplace10 €/lună10 €/lună10 €/lună
Suport telefonic instruire inițială – gratuit**30 min1 oră2 ore
Suport tehnic prin ticheteNelimitat

** Suport telefonic suplimentar oferim conform grilei de pachete de aici.

Prețurile sunt exprimate în Euro, nu includ TVA și se achită lunar, la cursul BNR utilizat la emiterea facturii.

Pentru plata abonamentelor în avans pe 6 sau 12 luni, oferim discounturi de 5% respectiv 10%.

Comandă acum