Soluția noastră Business Online Control Panel vă oferă și un magazin virtual la cheie conectat la facturare și gestiune stoc.
Prezentăm mai jos avantajele magazinelor virtuale conectate la BOCP.
Gestiune centralizată pentru vânzări online și fizic în magazine
Dacă aveți unul sau mai multe magazine/depozite, folosind soluția noastră, puteți gestiona toate punctele de lucru, puteți urmări toate vânzările, dintr-un singur loc fără a fi nevoie să vă deplasați la acestea:
- Nu mai este nevoie să reintroduceți în alt soft toate vânzările din fiecare zi, pentru fiecare punct de lucru, aveți totul centralizat în timp real.
- Nu mai este nevoie să asteptați după angajați să vă spună că unul sau mai multe stocuri trebuiesc realimentate, aplicația va face asta pentru dvs.
- Nu mai este nevoie să intrebați cine a vândut un produs sau altul, în ce zi, la ce oră, la ce client, dacă s-a făcut vănzarea prin magazinul dvs online sau cu o casă de marcat din anumit punct de lucru. Puteți verifica asta din aplicație.
- Nu mai este nevoie ca angajații să sune de la un punct de lucru la altul pentru a verifica disponibilitatea unui produs, aceștia pot verifica imediat din aplicație fără a mai fi necesar să sune la ceilalți colegi și să îi întrerupă din lucru (sau din pauza bine meritată 🙂 )
Adaptat pieței din România
Există multe soluții gratuite (open source) dar puține oferă un sistem complet realizat pentru vânzări în România. Am investit experiența noastră în realizarea unei platforme eCommerce pe baza nevoilor clienților și cererilor primite.
Găzduire performantă
Operăm propriile servere cu SSD-uri ultra-rapide. Utilizam servere în cloud și configurate pentru fiecare funcție în parte. Fișierele statice (poze, css, javascript) sunt stocate pe un CDN rapid pentru a servi paginile în cel mai scurt timp.
Comenzi legate de stoc
Fiind conectat la gestiune, comenzile de pe site generează o rezervare imediată și la preluarea comenzilor, produsele se vând rapid în doar câteva clickuri, mailuri de confirmare fiind trimise automat pe baza șabloanelor predefinite.
Suport pe termen lung
Considerăm aproape cel mai important aspect și punctul decisiv față de soluțiile gratuite și multe alte soluții, suportul pe termen lung. Afacerile nu se fac pentru doar câteva luni și intenționam să fim alături de dvs în anii care urmează.
Extraopțiune Integrare cu Emag
Aplicatia permite gestionarea centralizata a produselor in timp real din mai multe puncte de lucru, transmite stocul real catre magazine virtuale fiind inclusiv integrat cu Emag Marketplace.