Actualizări

  • RSS Actualizari BOCP

    • Aplicare TVA 0 pentru vânzări din afara României octombrie 5, 2021
      S-a implementat opțiunea de a seta țările către care se emite factura cu TVA 0, în mod automat. Pentru a configura țările se accesează meniul Sistem- Setări cont- TVA- Țări cu 0 TVA. Dacă doriți informații suplimentare contactați departamentul comercial la adresa de email comercial@bocp.eu
    • Implementare calcul comision Emag pe un produs octombrie 5, 2021
      Am implementat calcularea comisionului aplicat de Emag Marketplace pe un produs, astfel se poate urmări cu exactitate profitabilitatea unui produs, între prețul de achiziție, prețul de vânzare și conisionul aplicat.
    • Implementare platforma Edinet octombrie 5, 2021
      Am implementat preluarea comenzilor de pe platforma Edinet. Comenzile apar în BOCP și cu un click se emite factura fiscală apoi se poate genera AWB.
    • Implementare configurare canale de vânzare octombrie 4, 2021
      Am implementat posibilitatea de a configura și filtra vânzările în funcție de canalele prin care s-a realizat (online, telefonic, în magazinul fizic, etc.) Se pot configura diferite canale personalizate pe culori. Canalele se configurează la Setări modul în bonuri de vânzare. Pentru mai multe detalii referitoare la configurare contactați departamentul comercial la adresa comercial@bocp.eu
    • Noua metodă de calcul comision la modulul Agenți vânzări septembrie 28, 2021
      Am implementat o nouă metodă de calcul comision la modului Agenți vânzări. Acum se poate calcula comisionul la nivel de vânzare din totalul fără TVA, din totalul cu TVA sau din adaosul setat pe produse.
    • Implementare platforma Extended septembrie 8, 2021
      Am încheiat un nou parteneriat cu platforma Extended. De acum se poate prelua lista de produse de pe site, împreună cu poze și descrieri, comenzile și trimitem înapoi stocul actualizat. Facturarea se face cu un click pe baza comenzii, apoi se poate emite AWB.
    • ERP Achiziții august 25, 2021
      Am lansat un nou modul care te ajută să urmărești procesul de achiziții de la furnizor. Produsele se pot adăuga pe necesarul de comandat fie manual, pe baza unei comenzi de la client sau pe baza pragului minim de stoc pe care îl ai setat. Mai multe detalii despre acest modul puteți citi aici: https://www.cloudsales.ro/crm-achizitii-si-aprovizionari/ […]
    • Implementare platforma Gomag iulie 29, 2021
      Am încheiat un nou parteneriat cu platforma Gomag. De acum se poate prelua lista de produse împreună cu caractersitici, poze și descrieri, comenzile și se trimite înapoi stocul actualizat în timp real. Comenzile se facturează cu un click și apoi se emite rapid AWB-ul.
    • Optimizari si corectii la valori stoc iunie 15, 2021
      In ultimele zile am investit timp si multe ore de programare in optimizarea timpului de procesare la vanzari, alocare loturi si generare procese verbale de schimbare de pret. Cu aceasta ocazie am corectat cateva cazuri specifice si probleme de calcul valoare stoc: in cazul in care s-a editat o cantitate pe o receptie iar acea […]
    • Noua interfata a BOCP-ului mai 19, 2021
      În urma sugestiilor clienților noștri am modernizat sablonul 2.0 Light la BOCP. S-au efectuat modificări grafice astfel încât butoanele să fie mai vizbile și interfața mai prietenoasă și intuitivă.  Având în vedere dezvoltările și actualizările efectuate în ultima perioadă și prin prisma feedback-ului primit de la clienți, încercăm să simplificăm interfața și să o aerisim […]
    • Validare CUI si autocompletare date firma la comenzi webshop aprilie 21, 2021
      Am actualizat platforma noastra eCommerce CloudMart pentru a include un validator pentru comenzile plasate de catre persoane juridice. La completarea campului CIF, site-ul va consulta automat baza de date de pe anaf.ro pentru a valida cui-ul si va precompleta campurile NR Registrul Comertului, denumire firma si adresa fiscala cu datele primite prin validare. Astfel clientul […]
    • Trimitere SMS prin Dotro aprilie 20, 2021
      Am implementat trimiterea sms-urilor prin gateway-ul Dotro. Este necesar să aveți un contract semnat cu Dotro și credit pentru a putea trimite alerte SMS din BOCP. Configurarea acestui furnizor se face din Sistem-Setari cont-SMS-Adaugă gateway nou și din listă se selectează Dotro, apoi se introduc datele API, username și parola.