Actualizări

  • RSS Actualizari BOCP

    • Noua metodă de onorare a comenzilor cu stoc disponibil în diferite puncte de lucru aprilie 3, 2024
      Am implementat o nouă metodă de onorare a comenzilor prin gestionarea stocului distribuit în mai multe magazine/puncte de lucru diferite. Funcționalitățile implementate sunt: Opțiune de selectare a punctelor de lucru din care se dorește realimentarea stocului în punctul de lucru în care se procesează comanda. La preluarea comenzilor, dacă stocul din punctul de lucru de […]
    • Verificare status colete expediate prin curierul DPD martie 7, 2024
      Am implementat preluarea automată a statusului de tracking și pentru AWB-urile generate prin DPD curier, astfel AWB-urile generate prin acest curier se vor marca automat cu statusul colet ridicat și se va înregistra în BOCP-CloudSales ERP și momentul predării la client.  Această opțiune este activă și pentru următorii curieri: Fan Curier Sameday  eMag Curier. Pentru […]
    • Extindere opțiune Recuperare coș abandonat pentru comenzile pe platforma CloudMart martie 5, 2024
      Coșurile nefinalizate sau abandonate sunt o vânzare potențială, care din anumite motive nu a fost realizată și care, uneori, poate fi percepută de către un antreprenor ca o pierdere a firmei pe care o administrează. Implementarea inițială de recuperare coș abandonat avea următoarele funcționalități:   Magazinele online realizate pe platforma CloudMart oferă posibilitatea de a […]
    • BOCP Rest API- export documente februarie 20, 2024
        Implementarea Serviciului BOCP REST API pentru exportare documente În cadrul serviciului BOCP Rest API am implementat o serie de endpoint-uri care permit accesarea următoarelor documente emise în BOCP-CloudSales ERP: Oferte clienți Facturi fiscale AWB Fișe de service Listă de produse Rapoarte Recent am implementat exportarea următoarelor informații: ID-urile de încărcare a facturilor la RO […]
    • Actualizare CRM Dispecerat Service februarie 16, 2024
        Am adus o serie de dezvoltări la CRM Dispecerat service: 1. Creare Fișă Service din Tichet Dispecerat: Permite crearea rapidă a unei fișe service pornind de la un tichet dispecerat. Datele echipamentului sunt preluate automat din modulul dispecerat. Se creează automat o fișă echipament în Workmanager și se leagă cele două echipamente pentru fișe […]
    • Parteneriat nou și Integrare cu Curiera februarie 16, 2024
        Suntem încântați să anunțăm un nou parteneriat cu firma de curierat Curiera! Această integrare va oferi o serie de beneficii semnificative pentru clienții noștri, inclusiv: Beneficii: Livrare rapidă: Curiera are o rețea vastă și eficientă, care va permite livrarea rapidă a comenzilor către clienții dumneavoastră. Urmărire ușoară: Veți putea urmări cu ușurință stadiul livrărilor […]
    • Implementare reChaptcha v3 pe platforma CloudMart februarie 16, 2024
      Am finalizat implementarea pe site la reCaptcha v3 pe platforma CloudMart. Acesta oferă o experiență mai simplă și o protecție mai bună. Beneficiul principal este că nu se afișează secțiunea de bifare "nu sunt robot" decât în cazuri speciale, de cele mai multe ori această verificare fiind complet transparentă și invizibilă la utilizator. Mai multe […]
    • Cum se lucreaza cu sistemul roefactura si primirea facturilor? februarie 9, 2024
      Trimiterea facturilor prin RO e-Factura este o nevoie, dar primirea lor în BOCP poate deveni o plăcere! În modulul Financiare - Facturi primite se văd toate facturile trimise de către furnizori, iar aici se pot efectua mai multe acțiuni: confirmăm vizual primirea și dormim mai liniștiți știind că factură primită în mână, s-a validat și […]
    • Recepția facturilor primite prin API ianuarie 22, 2024
      BOCP-CloudSales, soluția de gestiune a afacerilor de la BOCP, a implementat o nouă funcționalitate care permite preluarea facturilor transmise prin API din alte conturi BOCP sau încărcate pe RO e-Factura. Atenție!!! este necesară activarea acestui modul de către admin-ul contului! Procesul de lucru Odată ce factura a fost primită, utilizatorul trebuie să o mapeze cu […]
    • Modul Semnături clienți ianuarie 9, 2024
      Am implementat o nouă opțiune care te ajută să le oferi o mai bună experiență clienților tăi în semnarea și acceptarea documentelor generate către ei.  Modulul Semnături clienți permite transmiterea unui document la client prin email sau deschiderea acestuia pe un dispozitiv, unde clientul își poate completa numele și poate semna direct pe ecranul dispozitivului. […]
    • Starea comenzilor acum mai vizibilă decembrie 29, 2023
      Pentru că am implementat o mulțime de facilități și diferite scenarii la onorarea comenzilor, am creat și un centralizator cu diferitele stadii ale comenzilor: Principiul este: comenzile venite pot conține produse pe stoc sau cu stoc lipsă, produse care se produc sau se livrează în regim de dropshipping până acum la fiecare comandă erau afișate […]
    • Ajutor cu RoEfactura din BOCP decembrie 27, 2023
      Introducere Începând cu 1 ianuarie 2024, factura fiscală emisă către o entitate juridică va fi valabilă doar dacă este transmisă prin sistemul RO e-Factura. Răspuns la întrebarea des pusă: DA, BOCP se ocupă de tot ce ține de RoEfactura, după o conectare inițială, se lucrează ca și până acum și se trimit facturile automat după […]