Actualizari BOCP
- Modul Materiale Ambalare august 27, 2024Modulul Materiale Ambalare este conceput pentru a optimiza procesul de ambalare a produselor în cantități mari. Acest instrument inteligent calculează automat numărul de ambalaje necesare pentru o comandă, bazându-se pe reguli și cantități predefinite. Caracteristici Cheie: Grupare Flexibilă a Produselor: Combină produse în grupuri pentru soluții de ambalare personalizate. Seturi de Ambalaje Personalizabile: Definește multiple […]
- Integrare și preluare comenzi de pe platforma Seliton august 23, 2024Am realizat un nouă integrare pentru a prelua comenzile primite pentru magazinele virtuale construite pe platforma Seliton. La conectarea inițială, se va prelua lista de produse cu toate detaliile (denumire, caracteristici, imagini, descrieri) și lista de comenzi. Acesta va fi vizibilă în modulul de Comenzi ecommerce. Din BOCP-CloudSales ERP se poate genera bonul de vânzare (document […]
- Noua integrare Fashion Days Marketplace este acum live august 23, 2024Am realizat o nouă integrare pentru a prelua comenzile primite prin Fashion Days Marketplace. Pentru a utiliza acest modul clientul trebuie să aibă contract cu FashionDays.ro, iar produsele să fie publicate. Funcționalități: Sincronizare inițială: La prima conectare, toate produsele de pe Fashion Days sunt importate în BOCP-CloudSales ERP. Preluare automată a comenzilor: Odată ce o […]
- Implementare nou feed furnizor- Lechpol Electronic august 23, 2024Atunci când vorbim despre implementarea unui feed furnizor, ne referim la procesul de conectare a unui sistem informatic al unui furnizor cu sistemul tău ERP BOCP-CloudSales. Această conexiune se realizează prin intermediul unui fișier standardizat, numit feed, care conține informații despre produsele furnizorului (prețuri, stocuri, descrieri, imagini, etc.). Am finalizat cu succes implementarea a unui […]
- Implementare a două feed-uri: Vianaturalia și Scule unelte accesorii în BOCP-CloudSales ERP iulie 31, 2024-->--> --> --> -->--> --> Vă anunțăm că am finalizat cu succes implementarea a două noi feed-uri de furnizori în sistemul nostru ERP de vânzări, BOCP-CloudSales: Vianaturalia și Scule unelte accesorii. Această integrare reprezintă […]
- Implementare Solicitări oferte iulie 24, 2024A fost implementat un nou modul Solicitări oferte care permite crearea unor cereri de ofertă pentru produsele care nu sunt definite în nomenclatorul existent. Acest modul simplifică procesul de înregistrare a unei cereri de ofertă prin adăugarea produselor solicitate specificând denumirea, cantitatea, codul și oferind posibilitatea de a introduce mențiuni relevante cum ar fi ofertele […]
- Integrare și preluare comenzi de pe Okazii.ro iulie 12, 2024Am realizat o nouă integrare cu o platformă ecommerce, Okazii.ro. Integrarea a fost concepută pentru a automatiza procesul de gestionare a comenzilor, de la preluarea inițială a datelor până la generarea și trimiterea facturii și a numărului AWB și funcționează astfel: Preluare comenzi: BOCP-CloudSales ERP extrage informațiile esențiale despre fiecare comandă plasată pe Okazii.ro. Aceste […]
- Integrare și preluare comenzi de pe Skroutz.gr iulie 12, 2024Am realizat un nouă integrare pentru a prelua comenzile primite prin Skroutz Marketplace. Pentru a utiliza acest modul trebuie sa aveți contract cu Skroutz.gr și să fie produsele încărcate pe platforma Skroutz.gr La conectarea inițială, se va prelua lista de comenzi. Produsele de pe Skroutz nu se importă automat, ca la alte integrari, ci doar […]
- Gestiuni adiționale la puncte de lucru iunie 19, 2024În platforma BOCP® se pot crea acum gestiuni adiționale la punctele de lucru existente. Această nouă facilitate oferă o flexibilitate sporită în gestionarea stocurilor și organizarea operațiunilor. Până în prezent, fiecare punct de lucru era asociat cu o singură gestiune. Acum există posibilitatea de a crea una sau mai multe gestiuni adiționale pentru același punct […]
- Vânzare produse direct de pe recepție mai 16, 2024BOCP-CloudSales oferă o opțiune de a vinde toate produsele direct de pe o recepție, către un client cu un singur click. Recent am extins această implementare și am introdus opțiunea de a vinde doar produsele care au mai rămas pe stoc, după ce s-au onorat toate rezervările de stoc. Tutorial: https://kb.bocp.eu/view/0/61-pot-sa-vand-produsele-direct-de-pe-receptie.html
- Implementare opțiune picking la transfer între gestiuni mai 16, 2024Această implementare descrie procesul de picking la o cerere de transfer între gestiuni. Scopul principal al actualizării este de a îmbunătăți eficiența și de a reduce riscul de erori. Funcționalități: Validarea produselor necesare: După ce se creează cererea de transfer, persoana responsabilă de pregătirea produselor accesează lista de transferuri și apasă pe pictograma din dreptul […]
- Implementarea codului QR pe facturi pentru programul Casa Verde mai 9, 2024O nouă cerință este impusă pentru facturile emise în cadrul programului Casa Verde: includerea unui cod QR care conține informații specifice despre beneficiar, produsele achiziționate, data și numărul facturii și puterea instalată, conform afm.ro https://www.afm.ro/main/programe/sisteme_fotovoltaice/2024/detalii_cod_qr_factura_fotovoltaice_2023.pdf Astfel este necesară generarea unui cod QR pentru facturile emise către persoane fizice și entități de cult, iar această opțiune […]
- Modul Materiale Ambalare august 27, 2024