Oferim serviciul de sincronizare al programului de gestiune cu magazine virtuale create pe alte platforme.
Sincronizarea se face in felul urmator:
- produsele existente de pe site, vor fi importate automat si in gestiune
- noi produse trebuie prima data adaugate pe site, si automat se adauga si in BOCP
- adaugarea unui produs in BOCP, nu se va sincroniza si catre site, astfel in BOCP pot exista produse care sunt prelucrate doar in BOCP, si nu apar pe site
- la o comanda finalizata, se va adauga clientul si in BOCP, iar vanzarea se va procesa automat, in modulul Vanzari, produsele vor fi scazute automat, fiind necesar doar emiterea facturii fiscale finale din BOCP.
- daca este nevoie, se poate emite si factura proforma pentru comanda.
Exportare date:
- exportarea listei de produse (nomenclatorul generic de lista produse)
- exportarea fiselor de magazie din punctele de lucru (informatii specifice de stoc la un anumit punct de lucru)
- exportarea facturilor emise
- exportarea vanzarilor
- export clienti
Adaugare/modificare date:
- adaugare client/modificare client
- adaugare produs nou
- inregistrare vanzare
- emitere factura proforma
- emitere factura fiscala
Puteti cere detalii la: 0757.233.808