Actualizări

  • RSS Actualizari BOCP

    • Produse primite în consignație octombrie 2, 2025
      Noul modul Produse primite în consignație adaugă un flux dedicat pentru gestionarea produselor primite în custodie / consignație, diferențiindu-le de achizițiile standard. Acesta oferă mai multă transparență și control asupra produselor care nu sunt achiziționate definitiv, dar sunt gestionate și vândute prin stocul propriu. Funcționalități principale: Recepție diferențiată:La introducerea unui NIR, utilizatorul poate selecta tipul de […]
    • Urmărire avansuri și încasări nealocate în BOCP august 28, 2025
      Introducere În BOCP, încasările și plățile se gestionează din modulul:Financiare → Încasări și Plăți. La introducerea unei sume încasate sau plătite, aceasta trebuie alocată la unul sau mai multe documente (facturi, storno). Odată alocate, documentele devin stinse. Sumele care nu sunt alocate rămân în soldul clientului și: sunt afișate pe profilul clientului, apar marcate cu […]
    • De știut despre schimbare TVA în BOCP Cloudsales, cazuri probleme dese și rezolvarea lor august 4, 2025
      Odată cu recentele modificări legislative privind cotele de TVA în România, care au intrat în vigoare la 1 august 2025, utilizatorii sistemului ERP BOCP CloudSales trebuie să își adapteze operațiunile pentru a asigura conformitatea și o tranziție lină. Noile reglementări aduc o cotă standard de TVA de 21%, majorată de la 19%, și o cotă […]
    • Nouă funcționalitate: Recepționare simultană în mai multe gestiuni iulie 30, 2025
      Am implementat opțiunea de recepționare a produselor pe aceeași recepție în mai multe gestiuni. Această funcționalitate poate fi activată din setările modulului. După activare, la selectarea manuală a unui produs vor fi afișate câmpuri distincte pentru cantitatea de intrare, câte unul pentru fiecare punct de lucru/gestiune. La salvare, cantitățile vor fi înregistrate pe aceeași recepție, […]
    • Noul API myGLS este live în BOCP-CloudSales iulie 18, 2025
      Implementarea noului API myGLS pentru generarea AWB-urilor în BOCP-Cloudsales Dorim să vă informăm că în cadrul platformei BOCP-Cloudsales a fost implementată integrarea cu noul API myGLS pentru generarea automată a AWB-urilor pentru curierul GLS. Această actualizare aduce multiple beneficii, printre care: Emiterea rapidă și automată a AWB-urilor direct din platformă; Transmiterea automată a datelor către […]
    • Am lansat noul modul Gestiune Prețuri iulie 18, 2025
      Pentru a vă oferi instrumente mai puternice și mai intuitive, suntem încântați să anunțăm lansarea noului modul dedicat: Gestiune Prețuri. Am centralizat în acest nou spațiu toate funcționalitățile de modificare și administrare a prețurilor, care anterior se regăseau în diverse secțiuni din Gestiune.   Avantaje:        - Control granular și securitate sporită: Puteți activa […]
    • Noutate: Import automat deconturi Trendyol! iulie 18, 2025
      Suntem bucuroși să anunțăm lansarea unei noi funcționalități în BOCP-Cloudsales: importul automatizat al încasărilor de la Trendyol. Această opțiune este special concepută pentru a reduce timpul de procesare manuală și a elimina erorile legate de reconcilierea încasărilor. Funcționalitate: Implementarea permite importul încasărilor pe baza fișierului Trendyol pus la dispoziție de platformă, corelând automat încasările cu comenzile […]
    • Parteneriat nou și generare AWB-uri cu Postis martie 19, 2025
      Suntem încântați să anunțăm că am încheiat un nou parteneriat cu Postis, astfel împreună cu partenerii noștri putem să oferim clienților care folosesc BOCP-CloudSales ERP, cea mai bună variantă pentru livrarea comenzilor. Cine este Postis? Postis oferă soluții tehnologice pentru a face livrările mai eficiente, mai transparente și mai orientate spre client. Pe scurt, conectează […]
    • Implementare nou feed furnizor- BioHolistic martie 19, 2025
      Portofoliul nostru de feed-uri de la furnizori, s-a mărit cu încă un feed, cel oferit de BioHolistic.  Ce presupune funcționalitatea de preluare a feed-urilor în CloudSales ERP? Preluarea detaliilor produselor: Denumire, titlu, descriere Cod produs, caracteristici, unitate de măsură, greutate Categorii, preț de vânzare, preț cu discount, preț recomandat Imagini ale produselor Stoc furnizor Modalități […]
    • Export date către Saga- actualizare date exportate decembrie 19, 2024
      Exportul datelor către programul de contabilitate Saga, se realizează de la meniul Integrări- Contabilitate- Saga In prezent exportăm următoarele date: lista de produse facturile emise în ERP recepțiile (NIR-urile) încasările de la clienți plățile către furnizori transferuri între gestiuni (in curs de implementare și la șablonul 1) bonurile de conversie bonurile de consum Lista completă […]
    • Modul Materiale Ambalare august 27, 2024
      Modulul Materiale Ambalare este conceput pentru a optimiza procesul de ambalare a produselor în cantități mari. Acest instrument inteligent calculează automat numărul de ambalaje necesare pentru o comandă, bazându-se pe reguli și cantități predefinite. Caracteristici Cheie: Grupare Flexibilă a Produselor: Combină produse în grupuri pentru soluții de ambalare personalizate. Seturi de Ambalaje Personalizabile: Definește multiple […]
    • Integrare și preluare comenzi de pe platforma Seliton august 23, 2024
      Am realizat un nouă integrare pentru a prelua comenzile primite pentru magazinele virtuale construite pe platforma Seliton. La conectarea inițială, se va prelua lista de produse cu toate detaliile (denumire, caracteristici, imagini, descrieri) și lista de comenzi. Acesta va fi vizibilă în modulul de Comenzi ecommerce. Din BOCP-CloudSales ERP se poate genera bonul de vânzare (document […]